Tisztelt Szülők! Kedves Érdeklődők!

A COVID-19 járvány következtében, a személyes találkozások elkerülésével, az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének valamennyi bölcsődéjébe a 2022/23 nevelési év előjegyzési rendje az alábbiak szerint történik:

  • Felvételi kérelem leadásának módja:

Online kérelem leadás (A GDPR szabályok betartásával, honlapon keresztül: www.ujpestibolcsik.hu/ Online felvétel)

Online felvételi kérelem leadásának időpontja: 2022. május 1-15-ig

Személyes kérelem leadásra csak a legszükségesebb esetben, korlátozott számban lesz lehetőség. A személyes kérelem leadáshoz időpontfoglalás szükséges! A májusi időpontok április utolsó hetében kerülnek feltöltésre.

Személyes kérelem leadásának időpontjai: május 3-4 (kedd-szerda), május 11.(szerda)

Az online kérelem benyújtásakor szükséges iratok:

(szkennelve vagy olvasható minőségben fotózva csatolandó):

  • Életvitelszerű / újpesti lakóhely igazolására (gyermek és egyik szülő részéről)**: lakcímkártya megfelelő oldala/ vagy albérleti szerződés / vagy védőnői igazolás
  • Szülő által írt vagy leendő munkáltató által kiállított (előnyt jelent!) szándéknyilatkozat a munkába állás várható helyéről, idejéről - attól a szülőtől, aki GYES, GYED díjban részesül, illetve aki a bölcsőde kezdéséig otthon van a gyermekkel.
  • Egyedülálló szülő esetén: egyedülállóság igazolása - Emelet családi pótlék határozat***
  • 3 vagy több gyermekes család esetén: Családi pótlék határozat***
  • Sajátos nevelési igényű vagy korai fejlesztésben részesülő gyermek esetén (vagy ha a felvételre kért gyermek családjában sajátos nevelési igényű gyermeket nevelnek) – Szakértői vélemény ***
  • Jelzőrendszeri javaslat***
  • Rendszeres gyermekvédelmi támogatás határozat***
  • Bölcsődei felvétel egyéb indokához kapcsolódó dokumentumok

A felvétel elbírálásához szükséges egyéb információkat, igazolásokat, nyilatkozatokat (Gyermek TAJ kártyája, munkáltatói igazolások – mindkét szülő részéről!) a szülőknek az elvi felvételt követően, a felvétel szerinti bölcsődében, a bölcsődevezetőnek eredeti példányban kell bemutatniuk, vagy a nyilatkozatot megtenniük, a bölcsődei beszoktatást megelőző legalább kettő héttel.

A bölcsődei felvételekről, a felvett gyermekekről a felvétel szerinti bölcsőde vezetőjének értesítést küldünk. 2022. június 6-15 között a felvétel szerinti bölcsőde vezetője telefonon értesíti a szülőket a felvételről.

A felvételt nem nyert gyermekek szülei 2022. június 6-15. között e-mail levélben kapnak tájékoztatást.

Kocsis Ildikó Edit

Újpesti Bölcsődék Intézményvezetője

* Kérelmet abban az esetben szükséges benyújtani, ha a gyermek bölcsődei elhelyezését 2022/2023 nevelési évben szeretnék megoldani, és a beszoktatást 2022 szeptember 1. és október 31. között meg kívánják megkezdeni.

**A helyi önkormányzat rendelete és az Intézmény működési engedélyének értelmében az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye valamennyi telephelyén elsősorban újpesti lakóhellyel rendelkező gyermekek ellátását lehet biztosítani.

Ezt a tényt a kérelem leadásánál, valamint a felvétel szerinti bölcsődében a beíratásnál, a gyermek és az egyik szülő lakcímkártyájával vagy védőnő által kiállított életvitelszerű lakóhely igazolásával kell igazolni. 15 %-ban egyéb okkal nem újpesti lakos is felvehető.

Bővebb tájékoztatás, valamint a bölcsődék bemutatkozása is olvasható honlapunkon (www.ujpestibolcsik.hu)

*** Amennyiben rendelkezésre áll.

Időpont foglalás

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Központi elérhetőségeink

Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye Bölcsődék Központja:

  • 1041. Budapest, Lőrinc utca 35-37.
  • +36-1-380-4488
  • ujpestibolcsodek@ujpestibolcsik.hu
  • www.ujpestibolcsik.hu
  • Intézményvezető: Kocsis Ildikó Edit

A félfogadás rendje szerda 9-16 óra között

Figyelem!

A honlapunkon megjelenő képeket a szülők írásos hozzájárulásával tesszük közzé!

Scroll to top