Loading color scheme

ÉV KÖZBENI BÖLCSŐDEI ELŐJEGYZÉS 2024/2025 NEVELÉSI ÉVBEN

Tisztelt Szülők! Kedves Érdeklődők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024. szeptembertől az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének előjegyzési rendje az alábbiak szerint történik:

Az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének valamennyi bölcsődéjébe a jelentkezés helye:

Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézményének Központja

1041 Budapest, Lőrinc utca 35-37.

Telefon: 06 1 380 4488         Honlap: www.ujpestibolcsik.hu     E-mail: elojegyzes@ujpestibolcsik.hu

A kérelem benyújtásának módja – Év közbeni bölcsődei ellátást igénylők részére:

Kérelmet abban az esetben szükséges benyújtani, ha a gyermek bölcsődei elhelyezését 2024/2025 nevelési évben sürgősséggel, 2 hónapon belül szeretnék igényelni. 

Év közbeni kérelem benyújtásának időpontja:

  • 2024. szeptember 1. -2025. április 25. között
  • Személyesen: 2024. szeptember 4-tól szerdai napokon, ügyfélfogadási időben, 9:00-12:00 és 13:00-15:00 között.

A kérelem személyes leadásához IDŐPONTFOGLALÁS SZÜKSÉGES (időpontot a www.ujpestibolcsik.hu honlapon foglalhatnak)

A személyes ügyintézéshez a Felvételi kérelem letölthető honlapunkról (www.ujpestibolcsik.hu / Dokumentumok menüpontból) EZ A KÉRELEM KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES BENYÚJTÁS ESETÉN HASZNÁLHATÓ!

  • Online: 09.01-től a fent megjelölt időszakban folyamatosan, a www.ujpestibolcsik.hu / online felvétel menüponton, online kérelem leadásával.

Az ÉVKÖZBENI bölcsődei ellátást kérő szülőket MIELŐBB, de legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 1 hónapon belül telefonon értesíti a felvétel szerinti bölcsőde vezetője a felvételről.

A felvételi kérelem benyújtásakor szükséges iratok:

  • Életvitelszerű újpesti lakóhely igazolására (gyermek és egyik szülő részéről)*: lakcímkártya / vagy albérleti szerződés / vagy védőnői igazolás életvitelszerű lakóhelyről
  • Gyermek TAJ kártyája,
  • Munkáltatói igazolás vagy munkáltatói szándéknyilatkozat MINDKÉT SZÜLŐTŐL!
  • Egyedülálló szülő esetén: egyedülállóság igazolása Emelet családi pótlék határozattal
  • Egyéb elbíráláshoz lehetséges igazolások **

*A helyi önkormányzat rendelete és az Intézmény működési engedélyének értelmében az Újpesti Önkormányzati Bölcsődék Intézménye valamennyi telephelyén elsősorban állandó újpesti lakcímmel (tartózkodási hellyel) rendelkező gyermekek ellátását lehet biztosítani.
Ezt a tényt a beíratásnál a gyermek és az egyik szülő lakcímkártyájával kell igazolni. 25 %-ban egyéb okkal nem újpesti lakos is felvehető.

** A felvétel elbírálásához egyéb információkat (Szakértői Vélemény, Jelzőrendszeri javaslat, emelt családi pótlék igazolása, Rendszeres gyermekvédelmi támogatás határozat, munkáltatói igazolás) amennyiben rendelkezésre áll,  a szülőknek a helyszínen írásos formában kell bemutatniuk, illetve megtenniük.
Bővebb tájékoztatás, valamint a bölcsődék bemutatkozása is megtalálható honlapunkon (www.ujpestibolcsik.hu)

Kocsis Ildikó Edit
Újpesti Bölcsődék Intézményvezetője